piątek, 19 listopada 2010

Doni i Neti - trochę muzyki

Doni i Neti (Дони и Нети) - w 3 odsłonach. Zabawne pioseneczki i moje niedoskonałe tłumaczenia.



Pokaż mi twoje frape
Pokaż mi twoje małe słodkości
Pokaż mi twoją filiżankę z nescafe
Pokaż mi!

Pokaż mi nożyczki w ręce
Pokaż mi chwile krótkie
Pokaż mi film na twoim niebie
Pokaż mi!

Pokaż mi swój uśmiech
Pokaż mi twoją delikatną siłę
Pakaż mi, żebym mógł i ja pokazać Ci.
o-o-o-o

Pokaż mi jak się cukier skrzy
Pokaż mi twoje pocałunki
Pokaż mi słodkość i ją posól
Pokaż mi!

Pokaż mi twoje oczy
Pokaż mi swoją obłudę
Pokaż mi ciepłe i chłodne dni
Pokaż mi!

Pokaż mi swój uśmiech
Pokaż mi twoją delikatną siłę
Pakaż mi, żebym mógł Ci to pokazać i ja
o-o-o-o

Pokaż mi twoje frape
Pokaż mi twoje małe słodkości
Pokaż mi twoją filiżankę z nescafe
Pokaż mi!








Już czas byśmy zbawili świat
Dla zdrajców i bohaterów, dla miłości i wojny
Już czas…byłem w tysiącu miejsc
Widziałem wschody i zachody, widziałem cudzą wolność
Mam dużo czasu, dlatego usiądźmy i popatrzmy razem na ziemie, posłuchajmy deszczu
Jest wiele czasu, ale niema czasu by poczuć wolność skrytą wewnątrz naszej ciszy

Już czas byśmy zapomnieli o pośpiechu.
Niech spieszy się wiatr, który przemierza świat.
Jest czas na odległe miejsca, które zobaczymy kiedyś
Nasza wolność jest tu, mamy dużo czasu. Dlatego usiądźmy i popatrzmy razem na ziemie, posłuchajmy deszczu
Jest wiele czasu, ale niema czasu by poczuć wolność skrytą wewnątrz naszej ciszy

2 komentarze:

  1. Jak masz trochę czasu, cierpliwości i "lubisz komputery" to spróbuj dodać te tłumaczenia jak napisy bezpośrednio w wideo za pomocą http://universalsubtitles.org/. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, fajna opcja. Następne wideo zrobię z napisami.

    OdpowiedzUsuń